وبلاگ

صندلی گیمینگ چی بخریم؟ مهمترین نکات هنگام خرید صندلی گیم

صندلی گیمینگ چی بخریم

صندلی‌های گیمینگ ممکن است برای عموم مردم وسیله‌ای ناآشنا به نظر برسند، ولی برای علاقه‌مندان به بازی تبدیل به یکی از تجهیزات ضروری شده‌اند. خصوصیات صندلی‌های گیمینگ درواقع با أنواع دیگر صندلی‌ها کاملا متفاوت است. گیمرها اکثرا برای مدت زمان طولانی بر روی صندلی گیمینگ می‌نشینند. به عنوان مثال یک گیمر حرفه ای امکان دارد حدود ۱۰ ساعت به صورت روزانه بر روی صندلی بنشیند. به همین خاطر داشتن یک صندلی راحت و البته استاندارد که در آن تمام اصول ارگونومی به درستی رعایت شده باشد فوق‌العاده مهم است. 

برای خرید صندلی گمینگ از وانیکس با بهترین قیمت کلیک کنید.

صندلی گیمینگ حتما باید قابل تنظیم باشد تا اشخاص بتوانند به سادگی در یک موقعیت راحت و مناسب نسبت به کنسول بازی خود بنشینند. ویژگی‌های خاص صندلی‌های گیمینگ به اشخاص گیمر این امکان را می‌دهد تا از بازی کردن لذت کامل را ببرند. البته توجه داشته باشید که پیش از خرید یک صندلی گیمینگ خوب و مناسب بهتر است یکسری نکات را مد نظر داشته باشیم. در ادامه این مطلب به بررسی سایر این نکات و خصوصیات یک صندلی گیمینگ حرفه‌ای و مناسب پرداخته‌ایم.  

فهرست مطالب:

  • صندلی گیمینگ چیست؟
  • مزایای صندلی‌های گیمینگ
  • مهمترین نکات در هنگام خرید صندلی گیم

 

صندلی گیمینگ چیست؟

صندلی گیمینگ یا همان صندلی بازی، برای افرادی که به صورت مداوم و برای مدت زمانی طولانی به انجام بازی‌های کامپیوتری مشغول هستند، راحتی و همینطور پشتیبانی مورد نیاز را فراهم می‌کند. قابل توجه است که این صندلی‌ها عمدتاً برای انجام بازی‌های ویدئویی طراحی و تولید شده‌اند، ولی شما می‌توانید در محیط‌های کاری یا حتی برای مطالعه نیز از آنها استفاده کنید.

صندلی گمینگ چیست

صندلی گمینگ چیست

صندلی‌های گیمینگ دارای خصوصیاتی هستند که آنها را از سایر صندلی‌های معمولی متمایز می‌کند. بعضی از این ویژگی‌ها عبارت هستند از:

  • طراحی ارگونومیک: صندلی‌های گیمینگ به صورت خاص برای حمایت از سایر بخش‌های بدن همچون کمر، گردن و همینطور بازو طراحی شده‌اند. درواقع این طراحی مناسب به گیمرها این امکان را می‌دهد تا در حین بازی راحت بنشینند و هیچ آسیبی به بدن خود وارد نکنند. 
  • پشتیبانی لازم: جالب است بدانید که صندلی‌های بازی از یک پشتیبان اصولی و قابل تنظیم برخوردار هستند که به سایر کاربران اجازه می‌دهد تا در موقعیت‌های گوناگون نشستن، خم شدن و همچنین استراحت کردن قرار بگیرند.  
  • مواد با کیفیت: تولیدکنندگان معمولا برای ساخت این صندلی‌ها از مواد اولیه با کیفیتی استفاده می‌کنند که مقاومت و همینطور دوام بالایی دارند. همچنین، بعضی از صندلی‌ها دارای پوشش‌های فوق‌العاده نرم و تنفس‌پذیری هستند که موجب راحتی بیشتر گیمر‌ها می‌شوند.

در کل صندلی‌های گیمینگ یکی از تجهیزات ضروری برای گیمرها محسوب می‌شوند که برای راحتی بیشتر و بهبود عملکرد آنها طراحی شده‌اند.

برای خرید صندلی میشن از وانیکس با بهترین قیمت کلیک کنید.

مزایای صندلی‌های گیمینگ

صندلی‌های گیمینگ، درواقع صندلی‌های طراحی شده خصوصاً برای گیمرها و طرفداران بازی‌های ویدئویی هستند. قابل توجه است که این صندلی‌ها اغلب دارای خصوصیات و مزایای زیر هستند:

  1. راحتی: صندلی‌های بازی دارای پشتیبانی مطلوب برای سایر بخش‌های بدن هستند. درواقع طراحی ارگونومیک و نیز طبی این صندلی‌ها موجب شده است تا در طول ساعت‌ها بازی کردن، شما راحتی مورد نیاز را داشته باشید و همینطور از خستگی و درد عضلات پیشگیری کنید.
  2. قابلیت تنظیم: اکثر صندلی‌های گیمینگ دارای تنظیمات گوناگونی هستند که به کاربران این امکان را می‌دهد تا ارتفاع صندلی‌ بازی، زاویه پشتی و همینطور ارتفاع و زاویه نشیمنگاه را به‌طور مناسب تنظیم کنند. این قابلیت‌ها به سایر کاربران این اجازه را می‌دهد تا این وسیله را به صورت سفارشی برای خود تنظیم کرده و در موقعیتی که برای آنها راحت است، بازی کنند.
  3. پشتیبانی از عملکرد: یکسری از صندلی‌های گیمینگ علاوه بر موارد گفته شده، پشتیبانی از عملکرد را نیز ارائه می‌دهند. این امر به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند لرزش‌ها و همینطور جریان‌های الکتریکی را در طول بازی‌ها احساس کنند. این خصوصیت به تجربه بازی گیمرها اضافه می‌کند و می‌تواند بازی کردن را برای آنها به مراتب هیجان‌انگیزتر کند.
  4. جزئیات طراحی: صندلی‌های بازی اغلب به صورت جذاب و همینطور منحصر به فرد طراحی می‌شوند که این امر موجب زیبایی فضای بازی شما خواهد شد. این تجهیزات ممکن است دارای یکسری الگوها، رنگ‌ها و همینطور جزئیات دیگری نیز باشند که به کاربران اجازه می‌دهد یک صندلی بازی مناسب و منحصر به فرد را مناسب با سلیقه خود پیدا کرده و خریداری کنند.

برای خرید صندلی ریزر از وانیکس با بهترین قیمت کلیک کنید.

مهمترین نکات در هنگام خرید صندلی گیم 

پیش از خرید صندلی گیمینگ نیاز است به درستی تحقیق کرده و با توجه به نیازها و همینطور سلیقه خود صندلی مناسبی را خریداری کنید. در هر صورت یکسری نکات حائز اهمیت که بهتر است حین خرید صندلی گیمینگ آن‌ها را مد نظر قرار دهید:

  1. ایمنی و راحتی: از جمله حائز اهمیت‌ترین نکاتی که باید در حین خرید صندلی بازی در نظر داشته باشید، راحتی و ایمنی است. مطمئن شوید که صندلی مورد نظر شما دارای پشتیبانی مناسب برای بخش‌های مختلف بدن مانند کمر و گردن است و همینطور مواد به کار رفته در صندلی نرم و بسیار مقاوم هستند.
  1. تنظیمات مناسب: اطمینان یابید که صندلی مورد نظر شما قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشد تا اینگونه بتوانید آن را به ارتفاع مناسب خود تنظیم کنید. همینطور، قابلیت تنظیم زاویه پشتی نیز ممکن است مفید باشد.
  2. جنس کالا و کیفیت ساخت: کیفیت صندلی را مورد بررسی قرار دهید و مطمئن شوید که از جنس مقاوم و مناسبی ساخته شده است. موادی همچون چرم مصنوعی و همینطور پارچه با کیفیت می‌توانند موجب افزایش ماندگاری و دوام این تجهیزات شوند.
  3. پشتیبانی از قسمت‌های مختلف بدن: مطمئن شوید که صندلی مورد نظر شما دارای پشتیبانی مطلوب برای ناحیه گردن و همینطور کمر است. این ویژگی موجب می‌شود تا سایر کاربران در طول ساعات طولانی بازی، بتوانند به راحتی بنشینید و از سایر مشکلات احتمالی جلوگیری کنند. 
  4. قابلیت‌های خاص: یکسری از صندلی‌های بازی دارای قابلیت‌های اضافی همچون بلندگوهای داخلی، قابلیت لرزش مناسب، سیستم‌های صوتی و همینطور نورپردازی هستند. در صورتی که این ویژگی‌ها برای شما حائز اهمیت هستند، اطمینان حاصل کنید که صندلی مورد نظر شما دارای تمام این امکانات است.
  5. اندازه صندلی: پیش از خرید، فضای موجود جهت قرار دادن صندلی بازی را بسنجید و مطمئن شوید که اندازه صندلی مورد نظر شما با فضای موجود برای آن سازگار است.
  6. قیمت: لازم به ذکر است قیمت یکی از مسائل حائز اهمیت و قابل توجه در هنگام انتخاب و خرید صندلی بازی است. پیش از خرید، بودجه‌ای که می‌توانید جهت خرید این وسیله اختصاص دهید را مشخص کرده و سپس کالاهای موجود را بایکدیگر مقایسه کنید و اینگونه مناسب‌ترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید.
مهمترین نکات در دهنگام خرید صندلی گمینگ

مهمترین نکات در دهنگام خرید صندلی گمینگ

در هر صورت توجه به این نکات حائز اهمیت می‌تواند به خریداری یک صندلی گیمینگ راحت و البته ارگونومیک کمک کرده و اینگونه در طول بازی نه تنها از پروسه لذت ببرید، بلکه از بدن‌تان نیز حمایت کنید.

سخن نهایی

در این مطلب نکات مهمی که باید در هنگام خرید صندلی گیمینگ مد نظر قرار دهید را مورد بررسی قرار دادیم و با توجه به آن‌ها شما قادر خواهید بود یک صندلی گیمینگ مناسب را در بازار انتخاب کرده و خریداری کنید. 

اصولاً، هنگامی که از یک صندلی بازی استفاده می‌کنید، نیاز است مطمئن شوید که این وسیله به صورت کامل با جثه و درواقع بدن شما سازگار بوده تا پس از ساعت‌ها نشستن پشت کامپیوتر و بازی کردن، هیچ گونه آسیب جسمانی جدی به بدن شما وارد نشود.

در هر صورت شما قادر خواهید بود انواع صندلی‌های گیمینگ ارگونومیک و با کیفیت را در وب سایت وانیکس مارکت مشاهده کرده و با توجه به علایق خود صندلی مورد نظر خود را با آسودگی تمام و به صورت آنلاین خریداری کنید. در این راستا اگر فکر می‌کنید که نیاز به راهنمایی و همینطور مشاوره دارید، متخصصان ما آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما هستند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *