وبلاگ

معرفی برترین کانال های گیمینگ در یوتیوب

بهترین کانال های گیمینگ یوتیوب

گیم به یکی از پرطرفدارترین موضوعات در پلتفرم یوتیوب تبدیل شده است، ولی در میان تعداد زیادی از یوتیوبرهای با استعداد، کدام اشخاص بیشترین میزان دنبال کننده را در بین کانال‌های گیمینگ دارند؟

قابل توجه است که بسیاری بازی‌های کامپیوتری را به‌صورت پخش زنده در شبکه‌هایی همچون Twitch تماشا می‌کنند، با این حال اکثر گیمرها دوست دارند ویدیوهایی که می‌گیرند را در کانال‌های یوتیوب خود به اشتراک گذاشته و سایر نکات برجسته بازی‌های مختلف را بیان کنند. در ادامه این مطلب به معرفی برترین کانال های گیمینگ در یوتیوب می‌پردازیم.

فهرست مطالب:

  • ۶ مورد از پرطرفدارترین کانال‌های گیمینگ در پلتفرم یوتیوب

۶ مورد از پرطرفدارترین کانال های گیمینگ در پلتفرم یوتیوب

در ادامه به معرفی ۶ مورد از برترین کانال های گیمینگ در یوتیوب می‌پردازیم.

  1. PewDiePie

فلیکس آروید اولف کیلبرگ مشهور که متولد ۲۴ اکتبر ۱۹۸۹است و معمولا اشخاص او را به لقب PewDiePie می‌شناسند، یک تهیه‌کننده ویدیوی کمدین است. این شخص معمولا به علت نظرات و همینطور بلاگ‌های Let’s Play خود و داشتن بیشترین دنبال کننده در پلتفرم یوتیوب معروف است. محتواهای شخص PewDiePie برای دنبال کنندگانش فوق‌العاده سرگرم‌کننده و فان هستند.

کانال PewDiePie جزو یکی از برترین و پرطرفدارترین کانال های گیمینگ یوتیوب محسوب می‌شود. فلیکس معمولا به انجام بازی‌های ترسناک می‌پردازد، با این حال هر از چندگاهی گیم‌های اکشن و همینطور خشن نیز انجام می‌دهد. این شخص معمولا در بازی‌ها تعامل داشته و تنها به منظور برنده شدن بازی نمی‌کند.

کانال یوتیوب pewdiepie

کانال یوتیوب pewdiepie

  1. Markiplier

مارک ادوارد فیشباخ که متولد ۲۸ ژوئن سال ۱۹۸۹ است و اکثرا او را به لقب Markiplier می‌شناسند، یک شخصیت آمریکایی فعال در پلتفرم یوتیوب است. این شخص اصالتا اهل هونولولو هاوایی بوده، با این حال کار خود را در شهر سینسیناتی، شروع کرد و هم اکنون در لس آنجلس، کالیفرنیا اقامت دارد. مارک نیز بیشتر ویدیوهای خود را سرگرم‌کننده و با شوخ‌طبعی تولید کرده و به اشتراک می‌گذارد.

این شخص اکثر بازی‌ها را به‌صورت عالی انجام می‌دهد و دارای شخصیتی مغرور، کمی بی دست و پا، فان، مهربان و مشهور است. کانال Markiplier هم اکنون، بیش از ۱۷ میلیون فالوور دارد. دو مورد شگفت‌انگیز درمورد شخص مارک وجود دارند؛ اولاً، او مبلغی که از پخش‌های زنده به دست می‌آورد را به تعدادی از موسسات خیریه گوناگون اختصاص می‌دهد و میلیون‌ها شخص را برای کمک کردن به آنها جمع‌آوری می‌کند.

دوما شخصیت او هیچ وقت تغییر نکرد. اهمیتی ندارد که تعداد فالوورهای او هم اکنون چقدر است، در هر حال این شخص برای تمام دنبال کنندگان خود احترام قائل بوده و قدردان حمایت تک تک آن‌هاست. کانال  Markiplier جزو بامزه‌ترین کانال‌ها در پلتفرم یوتیوب است و محتواهای فوق‌العاده جذابی برای کاربران خود به اشتراک می‌گذارد، به همین خاطر قطعا ارزش تماشا کردن و همینطور دنبال کردن را دارد!

کانال یوتیوب markiplier

کانال یوتیوب markiplier

  1. VanossGaming

ایوان فونگ، جزو شخصیت‌های اینترنتی کانادایی محسوب می‌شود که مفسر بازی‌های ویدیویی با بیش از ۲۴ میلیون فالوور است. او معمولا با اسم مستعار آنلاین خود یعنی   VanossGaming شناخته می‌شود. ایوان فونگ جزو برترین گیمرها در پلتفرم YouTube است که درکنار دوستان خود به انجام بازی‌های مختلف پرداخته و محتواهایی بامزه به اشتراک می‌گذارد.

لازم به ذکر است که این شخص نسبت به موفقیت خود کاملا متواضع بوده و همچون بیشتر اینفلوئنسرها به دنبال‌کنندگان خود فشار نمی‌آورد که ویدیوهای آپلوده شده را لایک کرده یا به اشتراک بگذارند. Vanoss Gaming در زمینه ویرایش ویدیو‌ها نیز فوق‌العاده خوب عمل کرده و در طی زمان پیشرفت قابل توجهی داشته است.

Vanossgaming را می‌توان به عنوان یکی از برترین کانال های گیمینگ در  یوتیوب معرفی کرد. این کانال به پشتوانه شخص مشهور ایوان فونگ بهترین و سرگرم کننده‌‌ترین محتواها را برای نمایش دارد. به‌صورت کلی می‌توان گفت که کانال Vanossgaming محتوای خنده‌دار و بامزه‌ای دارد. ایوان فونگ تنها یک شخص نیست، بلکه در کنار دوستان خود سرگرم کننده‌ترین ویدیوها را تولید کرده و برای تک تک این ویدیوها تایم زیادی صرف می‌کنند.

کانال یوتیوب vanoss gaming

کانال یوتیوب vanoss gaming

  1. Jacksepticeye

شان ویلیام مک‌لوفلین (زاده ۷ فوریه سال ۱۹۹۰) که معمولا اشخاص او را با اسم مستعار آنلاین خود یعنی Jacksepticeye می‌شناسند، یک شخصیت ایرلندی در پلتفرم یوتیوب است که عمدتاً به علت مجموعه‌های کمدی Let’s Play و همینطور وبلاگ‌هایش شناخته می‌شود. Jacksepticeye جزو بامزه‌ترین، شگفت‌انگیزترین، سرگرم‌ کننده‌ترین، پرشورترین و همینطور قدردان‌ترین یوتیوبرهای موجود در دنیا است.

او برای طرفدارانش احترام زیادی قائل بوده و همیشه از آن‌ها قدردانی می‌کند. این شخص ارتباط زیادی با سایر طرفدارانش دارد و تایم مشخصی در روز را به تعامل کردن با طرفدارانش اختصاص می‌دهد. او به‌صورت روزانه دو ویدیو را ظبط کرده و در تایم مشخصی آنها را منتشر می‌کند. قابل توجه است که کانال Jacksepticeye هم اکنون بیش از ۹ میلیون فالوور داشته و پیش بینی می‌شود در مدت زمان کوتاهی این عدد افزایش پیدا می‌کند.

کانال یوتیوب kacksepticeye

کانال یوتیوب kacksepticeye

  1. RoosterTeeth

Rooster Teeth Productions، LLC از جمله شرکت‌های سرگرمی و همینطور رسانه‌ای آمریکایی است که هم اکنون دفتر مرکزی آن در شهر آستین قرار داشته و متعلق به Ellation است. RoosterTeeth به علت تنوع و حجم بالای محتوا، مطئنا یکی از موفق‌ترین و برترین کانال های گیمینگ در پلتفرم یوتیوب است.

توجه داشته باشید که این شرکت دارای چند شعبه متعدد بوده که هر یک از آنها برنامه‌های خود را تولید و منتشر می‌کنند که شامل گیم پلی، سایر پادکست‌ها، انیمیشن و همینطور نمایش‌های بازی می‌شود.

مطمئنا هر شخصی می‌تواند به گونه‌ای از سایر محتواهای این مجموعه لذت ببرد؛ زیرا این محتواها فوق‌العاده گسترده و متنوع هستند.

همچنین باید بگوییم که کانال RoosterTeeth کاملا ساده است. آنها تنها در مواقع فوری درخواست کمک کرده و هرگز برای موفقیت خود هزینه‌ای از دیگران دریافت نمی‌کنند. همچنین باید بگوییم که آنها به سایر سازندگان دیگر نیز کمک می‌کنند و اینگونه تعاملات را در وب‌سایت اختصاصی خود ترویج می‌دهند.

محتواهایی که توسط کانال RoosterTeeth تولید می‌شوند فوق‌العاده خنده‌دار و بامزه هستند، هرچند کانال‌های دیگری نیز وجود دارند که به تولید و انتشار محتواهای خنده‌دار می‌پردازند، با این حال این گروه تقریباً تمام ویدیوهای خود را به‌طور سرگرم کننده، هیجان‌انگیز و خنده‌دار و برخی اوقات کاملاً مضحک تولید و منتشر می‌کنند.

قابل توجه است که RoosterTeeth روزانه محتواهای جدید اپلود می‌کند و بهترین آنها را می‌توانید در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و همینطور جمعه تماشا کنید. مطمئنا شما هرگز از تماشا کردن خنده این پسرها خسته نمی‌شوید.

کانال یوتیوب rooster teeth

کانال یوتیوب rooster teeth

  1. UberHaxorNova

چنل UberHaxorNova به چندین پسر پرهیجان در پلتفرم یوتیوب تعلق دارد. اگر تا به حال به این کانال مراجعه نکرده‌اید، توصیه می‌کنیم حتماً سری به آن بزنید. قابل توجه است که نووآ از جمله بهترین و موفق‌ترین گیمرها شناخته می‌شود که شخصی بزرگ و مفسر در پلتفرم یوتیوب است. جمیز دارای شخصیت باحال، بامزه و همینطور عجیبی بوده که دوستانی دقیقاً مانند خودش دارد.

اشخاص کوترا و الکس نیز فوق‌العاده بامزه و سرگرم‌کننده‌ هستند. از این رو توصیه می‌کنیم حتما همکاری آن‌ها را در پلتفرم یوتیوب مشاهده کنید. UberHaxorNova دارای محتواهایی فوق‌العاده متنوع است. این محتواها همچون سایر کانال‌ها خنده دار و بامزه نیستند ولی به‌صورتی شما را مجذوب خود خواهند کرد که هرگز حاضر به ترک کردن ویدیو نخواهید بود.

البته قابل توجه است که عکس العمل‌های شخص جمیز نسبت به دوستان خود فوق‌العاده خنده دار بوده و در هنگامی که دوستانش مشغول بازی کردن هستند، او با یکسری چالش‌های دیگر مواجه است. توصیه می‌کنیم حتما این چنل پر مخاطب و هیجان انگیز را در پلتفرم یوتیوب دنبال کنید.

کانال یوتیوب uberhaxornova

کانال یوتیوب uberhaxornova

سخن پایانی 

ما در این مطلب به معرفی برترین کانال های گیمینگ در یوتیوب پرداختیم. اگر قصد دارید فعالیت خود را در حوزه گیمینگ آغاز کرده و نمی‌دانید باید از کجا شروع کنید، توصیه می‌کنیم با متخصصان ما در مجموعه وانیکس مارکت تماس بگیرید و سایر سوالات خود را مطرح کنید. این مجموعه با تجربه بالایی که در زمینه گیمینگ دارد، می‌تواند اطلاعات جامع و مفیدی درباره این حوزه به شما ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *